VR 27/07/2012 - 11:05

 

Matias Suarez gouden schoen winnaar en profvoetballer van het jaar verlaat Anderlecht en vertrekt naar CSKA Moskou.

De Russen betalen 15 miljoen euro voor de gouden schoen winnaar.

Matias Suarez tekent voor vier seizoenen bij CSKA Moskou.

''Ik ben klaar voor deze stap'', zegt de Argentijnse spits

Z. Cyriac : "JPL Play-Offs zijn mijn doel"

Zoro Cyriac Gohi Bi voelt zich intussen al goed thuis bij Anderlecht. “Ik had niet gedacht dat ik zo met open armen zou ontvangen worden”, vertelt hij. “Eerst en vooral omdat ik van Standard kwam, maar ook omdat Anderlecht me van buitenuit een koude club leek. Ik heb zo verschillende spelers ontdekt die echt toffe gasten zijn terwijl ik ze helemaal niet zo sympathiek vond op het veld.” De keuze voor Anderlecht was vooral een sportieve. “Dat ik nu voor Sporting kies, is vooral voor het voetbal want het is en blijft toch de belangrijkste club van het land en dus een logische stap in mijn carrière. In Ivoorkust zijn maar twee Belgische clubs bekend, Anderlecht en … Beveren.”

De revalidatie van Cyriac verloopt intussen goed. “Ik voel dat ik de laatste weken veel vooruitgang boek”, gaat hij verder. “Het is mijn doel om aanwezig te zijn tijdens de winterstage en de verrassing te worden van de Jupiler Pro League Play-Offs, zeker omdat ik ze nog nooit heb gespeeld”, klinkt het strijdvaardig.

News

25-07-2012 CL : RSCA - Ekranas GRATIS voor abonnees!

26/07/2012 19:58
  25-07-2012 CL : RSCA - Ekranas GRATIS voor abonnees ! RSC Anderlecht neemt het op woensdag 1 augustus 2012 om 20u op tegen het Litouwse FK Ekranas in het kader van de derde voorronde van de Champions League. De abonnees van Paars-Wit zullen op vertoon van hun abonnement...

Geert Emmerechts : "Jeugd opleiden is fijne job"

10/11/2010 17:22
  In de media 10-11-2010 Geert Emmerechts : "Jeugd opleiden is fijne job" Geert Emmerechts heeft dit seizoen de beloften van Paars-Wit onder zijn hoede. "Ik heb niet lang moeten nadenken over het aanbod. Uiteindelijk ken...

Poll

Wie wordt dit seizoen kampioen?

Anderlecht (261)
6%

Beerschot AC (244)
5%

Bergen (235)
5%

Cercle Brugge (243)
5%

Club Brugge (336)
7%

Charleroi (262)
6%

RC Genk (326)
7%

AA Gent (236)
5%

KV Kortrijk (237)
5%

Lierse SK (435)
10%

Lokeren (290)
6%

KV Mechelen (400)
9%

OH Leuven (242)
5%

Standard (232)
5%

Waasland-Beveren (239)
5%

Zulte Waregem (338)
7%

Total votes: 4556